понеделник, юни 13, 2005

Скритата реклама в българските медии 

Ключови думи: реклама

Весислава Танчева от ICYGEN коментира Уеб фестивала в Албена:
"Една от най-заслужените награди на web фестивала Албена 2005 определено беше тази на сайта www.mtelmasters.com, създаден от ICYGEN. Освен с перфектната си конструкция и визия, сайтът впечатли журито с ефекта, който оказа върху световната популярност на най-силния за годината шахматен турнир. Този сайт донякъде разчупва тенденцията наградите да бъдат присъждани повече за атрактивна визия и рекламна стойност, отколкото за практическа полза и резултатност. Факт е, че благодарение на паралелно проведената глобална онлайн кампания за популяризиране, сайтът беше посетен от над 2 милиона любители на играта от цял свят."

Служителката на ICYGEN не се спира и продължава:
"При наличие на толкова силни кандидатури като www.albena.bg..." Стоп! ICYGEN са създатели на този сайт.
Линк
Източник: Пари

Моят коментар:
Същата статия е публикувана от Нетинфо и IDG. Очеваден конфликт на интереси! Къде са независимите анализатори? Статия или реклама на дадена компания е този текст? Основна функция на издателя е да отделя рекламата от останалото съдържание. Въпрос на принципи. Този казус е типичен за българските медии, където изобилства скритата реклама и статии, изцяло основаващи се на PR материали.

Виж също:
The Submarine - Paul Graham

Comments: Публикуване на коментар

This page is powered by Blogger. Isn't yours?